ترجمه اهنگ{coldlove} از گروه{cnblue}

عاشقان همیشگی کره

خیلی اروم و ضغیف گفتی سلام

و من پایانمو پیش بینی کردم

اوه میخوام تعقیر منه

به زمانی که ما عاشق هم بودیم

تو هیچ عکس لعملی نشون ندادی

و من یه شوخی بی مزه کردم 

اوه میخوام تعقیر کنه

به زمانی که ما عاشق هم بودیم

اسیر احساسات غمناکی شدم

که نمیتونم ازشون فرار کنم

من با کلماتی مثل متاسفم شکستم

چیکار باید بکنم

قلب من با این عشق سرد ایستاد

قلبم به هزار تیکه شکسته شد

نفسم با این عشق سرد گرفت

نفسم به ارومی بند اومد

روز به روز مثل یه گل وحشی پژمرده میشم

یه خداحافظی خشک و رسمی

کلماتی که میدونستم چی هستن بدون این که لازم باشه بشنومشون

اوه میخوام تعقیر کنه

به زمانی که ما عاشق هم بودیم

چشمات که به راحتی میزارن عشقمون از بین بره

اغوشت سرده حتی وقتایی که من درونشون هستم

اوه میخوام تعقیر کنه

به زمانی که ما عاشق هم بودیم

من با یه قطع رابطه دردناک مرددم

که نمیتونم ازش خلاص شم

من با کلناتی مثب ممنونم در نوسانم

چیکار باید بکنم

قلبم با این عشق سرد ایستاد

قلبم به هزار تیکه شکسته شد

نفسم با این عشق سرد گرفت

نفسم به ارومی بند اومد

روز به روز مثل یه گل وحشی پژمرده میشم

اشک هام که پشت خنده هام پنهونشون کرده بودم

همونطور که انتظارشو داشتم دارن فرو میریزن

اوه میخوام تعقیر کنه

به زمانی که ما عاشق هم بودیم

به ارامی از این عشق سرد شکستم

همه اون چیزایی که یه زمان عاشقشون بودم

نفسم با این عشق سرد گرفت

نفسم به ارومی بند اومد

روز به روز مثل یه گل وحشی پژمرده میشم

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ادامه مطلب
+ سه شنبه 19 خرداد 1394برچسب:, ساعت 15:2 توسط naznazi